Vampire Diaries

Är lite trött och seg efter träningen. Men det gick bra i alla fall. Men jag måste säga att detta program inte alls var lika kul som hemma:( Det kändes lite segt, inget tempo...

När jag kom hem duschade jag, åt mat, läste en text tills på måndag och sen kollade på Vampire Diaries som Emilia sa åt mig igår att jag absolut måste kolla på. "Hur kan du inte ha kollat på det??" Blir nog fast i det nu.... ;) Stephan var snygg!!:O

Nu ska jag sova. Det är en dag imorgon också.

Godnattkramar från lilla mig :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vill också tiita på vampire dairies, men vi har inte den kanalen här hemma tror jag :(

kram från the fanpire

2010-03-19 @ 16:49:24
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0