Trökdag

Trökdag idag. Har inte gjort nånting på hela dagen. Det enda vettiga jag gjort är att jag pluggat lite. Annars har jag suttit här vid datorn och trökat, lyssnat på musik och satt in lite bilder i fotoalbum. På kvällen kollade jag på Solsidan på internet (eftersom jag "råkade" missa i fredags, kollat på nåt nytt program på Svt som hetten Bubblan och som var jättetråkigt och sen kollade jag på Coldplay Tour Diary och det var allt annat än tråkigt! De är helt j*vla underbara! <3

Denna vecka kommer nog bli den tråkigaste hittills på universitetet, men jag ska ta mig igenom den. För när den är slut kommer jag åka hem och vara hemma till skärtorsdagen då jag och familjen ska ner till Malmö, där vi ska tillbringa påskhelgen! Det kommer bli underbart!:) Drygt bara att det kommer ta nio timmar att åka ner dit. Och lika många hem igen... Jag kommer sen att vara i Karlstad (blir avsläppt här på vägen hem) för en dag i skolan och sen hem igen, då jag kommer att vara ledig resten av veckan. Det bästa med det är att det är påsklovsveckan, så då är alla andra också lediga:D Yeay!

Men först, trökvecka...

Puss å kram å godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Är det en dokumentär eller något??

2010-03-22 @ 12:07:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0