Och vinnaren är...

Hej!

Dagen idag i Romme var underbar! Härligare väder att åka skidor i finns inte! Och jag älskar manschestersnö :)

Igår blev det lite förfest hemma hos mig tillsammans med Denise och Eri, men tyvärr inget Solo för mig...:( Men jag hade kul ändå. Sprang även ner till tvn kl 22 och fick veta att Anna Bergendahl vann!!:D Min favorit i finaken var Salem Al Fakir, men jag tyckte även att Annas låt var jättebra:D Riktigt kul att hon vann! Lika gammal (ung) som min lilla lillasyster är hon också! :P Gud.

Bilder från helgen kommer senare (har inte lagt in några på datorn än). Nu tror jag att jag ska sova snart. Är jättetrött!!

Godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0