Mycket folk

Hejsan!

Min dag började klockan 04.45 i Ludvika, otroligt trött. Somnade till och med om så mamma fick komma in och väcka mig. Jag gick upp, åt frukost, gjorde mig iordning och så skjutade mamma mig till tåget. Jag läste till seminariet som jag ska på snart en liten stund men sen somnade jag. På tåget mellan Kristinehamn och Karlstad var det ovanligt mycket folk och även på bussen hem hit var det helt överfullt. Vart kommer allt folk ifrån?
När jag kom hem läste jag klart seminarietexten och sen satte jag mig vid datorn. Kollade Facebook, Bdb och läste Louises bok. Har även hunnit med att äta lite lunch, men jag är redan hungrig igen. Känner även att träningsvärken, som var ganska väntad efter två härliga träningspass igår kväll, kommer smygande. Gött:P

Vi ses nog igen i eftermiddag!
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0