Lördag och söndag

Hallå där!

Herregud! Karros kattungar var det absolut sötaste jag någonsin har sett!! 4 veckor gamla birmakattungar!




Det var typ omöljigt att få ickesuddiga bilder eftersom de inte är stilla en sekund;) Tänkte ladda upp ett filmklipp på Facebook senare.


Hihi, han somnade i mitt knä/hand, den sötnosen!


Senare satt vi och fikade hemma hos Karro och plötsligt ser vi en blixt utanför fönstret! Visste inte ens att det kunde åska i mars!? Och det har hällregnat hela dagen och kvällen igår. Visste inte heller att det kunde regna så mycket!

På kvällen var jag och Louise och "simmade" (vi simmade 50 meter, sen lekte vi:P) i badhuset. De hade bara upplyst i bassängen och med levade ljus. Det var mysigt:) Sen åkte vi hem och släckte ner hela huset, åt mat och spelade lite kort. När klockan var närmare 22.00 satte vi på New Moon!:) Jag hade inte sett den sen 20 november, så det var kulkul! ;)




Earth Hour

Vid ett (eller två, beroende på hur man ser det) ringde mamma så jag hämtade henne på stan och pappa hämtade jag hon en kompis som han hade varit hos.

Idag har jag varit och tränat hela förmiddagen. Från 11.00 till ca 13.30. Härligt härligt! Sen var vi och åt lunch hos farmor. Jag åt som häst :P

Snart kommer Lisa hit och då ska vi ha kulkul!!:D

See you later! :)

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0