Kör

Som jag skrev igår var jag och lyssnade på när Louise och Lisa sjöng med kören i Lillkyrkan. Jag kom fram till att det var första gången som jag inte var med och sjöng utan satt och lyssnade, i alla fall samtidigt som de var med. Jag var med i Lillkyrkans kör från att jag var 7 år tills jag var 14, tror jag. Nu fem år senare har de börjat igen, men jag som bor i Karlstad har ju inte möjlighet till det...:( Och igår fick jag världens lust att sjunga igen. Jag fick tvinga mig själv att sitta kvar i stolen för att inte springa fram och ställa mig där och sjunga jag också, haha. Det var i alla fall väldigt vackert att lyssna på!

Jag fick ett väldigt upplyftande sms från en god vän igår eftermiddag. Tack för det! <3 (Du vet vem du är.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0