Hej

Jag har egentligen inte så mycket att säga. Jag sitter och försöker plugga, men det går sådär. Håller på med den individuella uppgiften till denna krs som ska vara klar 1 april, vilket ju är om bara tre veckor... Låter mycket men... Det står att det får vara max sex sidor, tur det. Mer går nog aldrig att få ihop, inte som det känns just nu i alla fall. Hellre kort och bra än långt och dåligt. Det låter bra, tycker jag. Började så smått förra veckan eller när det var men det har jag raderat... Lät inte bra alls:P

Kikade på vårat schema igår. Börjar inte förren kvart över två både idag och imorgon. Visst det är skönt med sovmorgon men ärligt talat går jag hellre i skolan på förmiddagrana och är ledig på eftermiddagarna än tvärtom. Dessutom slutar vi inte förren fyra och jag som hemskt gärna vill med tåget 16.40 imorgon... Tar jag med väskan till skolan kan det gå ändå... Gäller bara att bara ta med det nödvändigaste då... Eftersom jag varit hemma de senaste helgerna kanske jag inte "borde" åka hem denna helg, men vi ska till Romme på söndag och det vill jag absolut inte missa;) Kanske sista skidåkningen för i år? Får väl ta tåget på fredag förmiddag annars...

Jag kommer att vara "ledig" hela veckan innan påsk! Vi har ju i och för sig uppgiften jag skrev om tidigare. Men jag kan ju ändå vara hemma och ett "påsklov" sitter ju inte helt fel kan jag säga!:D Dessutom väntar en resa under påskhelgen! Vart tänker jag inte berätta. Inte än. ;)

Igår kväll började jag läsa en ny bok som jag lånat av Lisa som hon tyckte att jag skulle läsa. Stella och Sebastian. Och nu vet jag varför hon ville att jag skulle lläsa den! Stella skulle på konsert med Coldplay! Lyllo henne då, och hon ville inte ens gå! (Hon jobbade på skivbolag så hon var tvungen.) Ja, jag hade då gärna tagit hennes plats... Sen stod det att Chris är snygg och det är ju så sant att det inte är sant! ;) Haha.

Det blev ju rätt mycket text till slut. Antar att det alltid finns något att säga?

Nu är det snart dags för lite lunch, sen ska jag diska (yeay...) och sen gå till skolan (yeay...). I eftermiddag/kväll ska jag... Hmm... Göra nåt. Något som behövs är städning... Yeay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0