Hej

Det var kul på stan idag med syster! Först fikade vi lite på Engel (världens bästa café!) och sen var vi in i nya gallerian. Ljung & co hade jättemycket fina kläder! Och jag hittade världens finaste skor på Eurosko! De var inte särskilt dyra heller (500 kr) så nu håller jag på att komma på bra anledningar till att låta mig själv köpa dem ;P Sen var vi in på Åhléns där vi båda köpte hårfärg. För första gången i mitt liv ska jag färga (okej då, tona. Vågar inte färga:P) håret, jag gjorde slingor i ettan på gymnasiet, men det gills inte, haha. Efter det var vi ner till stationen för Louise skulle hämta ut tågbiljetter till Stockholm nästa vecka. Hon ska åka på studentkryssning! Sen gick vi hem. Det var lite jobbigt eftersom jag hade klackar, men de var inte så höga, så jag överlevde (eller rättare sagt, mina fötter överlevde). Nu sitter jag här och lyssnar på bra musik:)

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad blir det för färg??

2010-03-29 @ 20:31:06
Postat av: Malin

Överraskning! ;) Det blir inte så stor skillnad iaf :P

2010-03-29 @ 20:38:12
URL: http://malintuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0