Dröm

Jag drömde om Coldplay inatt! De spelade i Karlstad, på gatan utanför mitt hus. Jag och Lisa var där, jag var i himlen, jag var så lycklig! Men mitt i konserten hade jag ett viktigt möte som jag var tvungen att gå på. Det var många som skulle gå på det mötet, så arrangörerna frågade innan hur många det var som var tvungna att gå. Det var säkert hälften av alla som var där som räckte upp handen, inklusive jag. Och Chris såg så himla ledsen ut över att det var så många som var tvungna att gå... Jag gick i alla fall på mötet (kommer inte ihåg vad det handlade om) och var borta under max två låtar, sen kom jag tillbaka. Men då var de på nåt ställe nere i stan helt plötsligt. Jag gick in i lokalen och gick längst framför alla för att komma dit Lisa stod. Och Chris kollade på mig och log:D Haha. De spelade ett tag till och när konserten var slut och vi var på väg därifrån frågade jag Lisa: "Vilka låtar missade jag? Det var inte Fix You, va?" De hade nästan bara spelat de låtar som inte är så kända så jag trodde inte att de hade spelat den. Hon kollade på mig och sa: "Joo, det var den...." Jag blev jätteledsen och grät floder. Haha:P Att se Fix You live är verkligen en dröm (okej jag vill se ALLA låtar live...) det måste vara underbart... Det kändes så himla verkligt! Jag trodde verkligen att allt det där hände i verkligheten. Åh, om det ändå gjort det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0