Säckgång

Här kommer det lovade inlägget! :)

Den 3 juni 2009 hade vi aktivitetsdag och säckgång. Vädret var inte direkt optimalt... Kallt, blåsigt, sol, regn och hagel. Ibland allt samtidigt, typ, haha. Men vi hade himla kul ändå! :D

Vi i min klass var utklädda till krigare :)


Denise och Eri :)


Jag, Eri och Denise :)


Jag har bara en bild från aktivitetsdagen och den har jag fått från Louise :P Men i alla fall. Man tävlar tre klasser mot varandra och sen får man poäng utifrån vilken placering man får. Vi var bäst på de två första grenarna (bilden är från den första) då vi vann och humöret var på topp trots att man höpp på att frysa ihjäl. Men sen gick det sämre och sämre haha. Tredje grenen kom vi tvåa och sista förlorade vi. Det gjorde ju såklart att vi inte fick flest poäng, utan det var drygeko som vann och därmed fick gå först på säckgången, bland annat.

Jag har en massa filmer från aktivitetsdagen, men jag har ingen aning om hur man laddar upp dem :P (Jag vill inte lägga ut dem på Youtube, haha)


Nu kommer själva säckgången. Polisen åkte först :P


Drygeko :P

Vi är på G...

Några nv:are och sen vi :D


SP06B! :D <3 (Ja, det är jag i mitten där.. :P haha)



Säckgången går från skolan, genom stan och ner till Ludvikaforsen. Där ska man slänga en krona från det år man är född i forsen, det ger tur i livet.

Efter säckgången var det hem och tvätta bort sminket. På kvällen hade vi klassfest hemma hos Olivia :)


Robert håller tal :)


Körv ä gött ;)


Olivia och Jasmine :)


Jag och Felicia gick i lekis tillsammans, sen träffades vi inte förren i ettan i gynmasiet och så tog vi studenten tillsammans :D

Det var allt för nu, bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0