Måndag

Hejsan alla!

Det blev ingen dator igår för jag var nere på stan och viftade med flaggor hela dagen... Haha, nej det gjorde jag inte. Verkligen inte. Jag hade en datorfri dag bara, för det var så himla fint väder! I alla fall på förmiddagen. Då var jag och Louise ute och spelade krocket :P Det var himla längesen! :) Jag satt och läste på balkongen medans Louise klippte gräset. Sen satt vi och spelade spel på balkongen. :) Vi spelade lite på Louise nya keyboard också! Jag lyckades spela hela rerfängen till Himlen är oskyldigt blå! *duktig* hihi. Vi hade tänkt åka till stranden på eftermiddagen men när vi satt och åt lunch kom det stora mörka moln och vi hörde åskan på håll så vi stannade hemma.

Idag ska jag plugga. Det är sista rycket nu. Opponering på uppsatserna. Sen är det sommar! :) Men vi har inte fått opponeringsschemat än så jag vet inte vilken uppsats jag ska läsa. Passar på att ladda upp lite bilder på Facebook så länge tror jag:)

Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0