I´m home!

Hejsan!

Jag vaknade imorse och kollade på klockan. Den stod på 9.59. Hann inte somna som för vi hade ställt klockan på 10, haha. Drygt :P Hela förmiddagen ägnade vi åt att städa hela min lägenhet. Det tog lång tid även fast vi var två:P När vi var klara packade vi ner en massa saker som jag skulle ha med mig hem över sommaren. Herregud, vad mycket kläder jag har! Och ändå har jag aldrig nåt att ta på mig... Sen åkte vi hem. När det kändes som att vi hade åkt hur länge som helst hade vi inte ens kommit till Molkom :S xD Sen kom en fartdåre! Jag kan erkänna att jag åkte liiiite för fort (100 på 90-väg) och där kommer en bil som försvinner som ett jihu! Hade polisen vart där hade han utan tvekan blivit av med körkortet! :S Sen finns det de som åker i 40 fast det är 70 också.. Men vi kom hem i alla fall. Haha, nu är vi båda helt supertrötta! :P

Igår kväll kom jag på varför det känns så konstigt att det är sommarlov... Vi hade ingen skolavslutning! Det var bara slut. Ingen nationalsång eller Den blomstertid nu kommer i aulan...

Nu är jag i alla fall hemma över hela sommaren. Känns himla bra! :)

Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0