Gabriellas sång

Vi hade en riktig myskväll här hemma igår! Först var jag som sagt med mamma och farmor och kollade på när Louise och Lisa sjöng med kören! De är så himla duktiga! Jag ville bara springa fram och sjunga jag med. Men jag satt kvar... haha. Saknar tiden med kören! Men vi fick vara med och sjunga i några låtar. Bland annat Den blomstertid nu kommer. Den har jag inte sjungit sen studnten när jag satt i aulan med en tår i ögat.

När det var slut åkte vi hem hit och åt körv med bröd! :P Sen kollade vi på Så som i himmelen. Jag har faktiskt inte sett den innan :O Men den var riktigt bra! Och Gabriellas sång är så himla vacker!! :') (Kören sjöng den tidigare på kvällen också, så himla fint!) När filmen var slut satt vi i soffan och pratade massa. Sen tog Louise fram gitarren och jag tycker synd om mamma som låg och sov på övervåningen när jag började sjunga Jul jul strålande jul, haha. Det var nog inte så vackert:P

Älskar er tjejer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0