Dan före dan ;)

Hej hoj!

Har haft så himla mycket att göra idag! Jag har plockat blommor, blåst ballonger, solat, skrivit klart uppsatsen, burit ut alla stolar jag kunde hitta, satt ihop gamla bord, ätit jordgubbar (eller okej, jag fick smaka EN!:O), fotat äppelträdet, varit på stan, slagit in paket och mer. Tur att jag haft mycket och göra för nu har jag inte haft tid att tänka.

Imorgon blir det en tidigt morgon och en sen sen natt! Och en massa minnen :/ Men det går nog bra, hoppas jag. Dte är en stor dag imorgon! :)

(Ang. resan... Jag orkar inte... Kolla bilderna på facebook. Jag kanske skriver en rad eller två nån gång, men nu orkar jag bara inte. Har hundra andra saker i huvudet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0