Brygga

Vid ett åkte jag och Louise till Hällarna och åt lunch. Vi satt ute på bryggan och åt korv :P Sen kom Måsart och hälsade på, Louise tyckte att det kändes som att bryggan åkte iväg på sjön, en "snabb" båt åkte förbi och en tjej som sprang på gångvägen såg ut att ha det jobbigt. Haha. Vi satt och löste korsord också. "Förlama" Blev inte "pinalisera" som jag ville ha det till xD Minns inte vad det blev. Men vi löste det i alla fall (tror vi:P)! Vid två skjutsade Louise mig vidare till stationen och jag åkte till Karlstad och nu är jag här. Resan var seg och typ depp :( Nu lyssnar jag på depplåtar. Det är inte bra, men jag gör det ändå för de är så bra. Konstig mening... Hoppas att opponeringsseminariet går bra imorgon. Orkar inte mer. VILL HA SOMMAR!!!! Är trött på allt vad skola heter! Men jag måste stå ut i 2 dagar till. Hoppas bara att det går fort. Hoppas också på en solig torsdag, alternativt fredag, så jag och Louise kan ligga vid Vänerns strand och ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0