Onsdag och torsdag

Hej! Var som sagt i Hedemora igår. Var först till mammas morbror och fikade och sen åkte vi till mammas moster i Vikhyttan. Vi åkte först med min moster och "morbror" och badade i Vikhyttesjön. Där var kusin Annie och hennes pojkvän Pär. Vi simmade ut till flotten och hade det kul :P Till och med pappa badade!! :O Sen åkte vi tillbaka och fikade. Sen satt vi väl där ett tag, Annie och Pär metade och kom tillbaka med en kräfta, haha. Den var söt :P Sen fick vi jättegod mat! :D Kunde typ inte sluta äta:P Sen fick vi efterrätt och grejer. Efter det fick jag, mamma och pappa diska (Louise var inte med). Det var ju inte så kul. Efter en stund till åkte moster, "morbror", kusin och Pär hem. Vi andra gick och la oss. Jag fick ligga i en soffa och svettas med en fluga som sällskap, haha. Sen åkte vi hem idag efter frukost och ett samtal efter det som aldrig verkade ta slut :S Sen började det regna också. Men vi kom hem till slut, typ vid lunch. Efter att vi ätit gick jag ut på taket för att ta bort massa mossa på takpannorna. Det var verkligen jättevarmt på taket! Men jag hann inte klart. Gick ner till Lisa istället. Vi pratade massa och sen gick vi och tränade. Sen gick jag väl hem, duschade, åt mat och sen har vi kollat på gamla bilder. Från mammas och pappas cykelsemester 1985 och våran semester till Norrland 1996. Det var kul. Ska snart sova nu. Imorgon ska jag upp på taket igen hade jag tänkt, om det inte regnar.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0