Fredagkväll

Tjohej!

Har varit hos Lisa på eftermiddagen. Vi åkte först till Hällarna en stund. Lisa badade (inte jag eller Louise, jag vill vänta tills jag blivit lite mer frisk... men det verkade varmt i vattnet :D). Sen låg vi på hällarna och pratade om snyggingar och Kent ;D Sen åkte vi hem till henne igen och kollade lite på bilder från när Lisa, hennes mamma, faster och kusin var i Stockholm och kollade på det kungliga bröllopet. Som ni vet är jag lite anti kungafamiljen men lite bilder ville jag se ändå ^^ Sen kollade vi på bilder från Gotland! <3 Efter det satt jag och Louise på deras altan medan de åt middag. Fast vi fick vara med på efterrätten! :D Jordgubbar (Tillmans, från Grangärde :D) och glass, det var mumsigt! :D Sen åkte vi hem och åt flask!^^ Hihi. Och sen efterrätt igen :D Sen spelade vi TP och åt popcorn. Pappa vann :( hahaha. Snart blir det sängen! :)

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0