Fortfarande sjuk :(

Hej!

Jag hatar att vara sjuk. Speciellt när det är så himla fint väder ute! Då vill man ju ligga på en strand och inte sitta inne. :(

Ikväll ska jag och Louise på bio i alla fall. Vi ska se Eclipse :) Bättre sent än aldrig :P Men det gör ju att man missar en mycket bra match ikväll. Tyskland - Spanien. Hoppas Tyskland vinner :D

Igår kväll var jag och Lisa hem till Ajje :) Vi spelade kubb först. Jag var kass x) Sen gick vi ner till bryggan och grillade korv och så :) Mysigt! Det var tydligen nån fisketävling också för det kom en gubbe som visade oss en jättestor, fin abborre som han hade fått :)

Nu tror jag att jag ska gå ner och kolla på film med Louise. Är seg som tusan :( Måste bli frisk till helgen. På lördag (tror jag) ska vi åka till Samfalla och på måndag ner till Göteborg.

Just ja, film var det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0