En teori

Jag tror jag har kommit på det. Eller i alla fall en möjlig teori... Jag har sett Kent live, inte Coldplay. Tiden efter att jag stått framför en scen där Coldplay spelar kommer det vara likadant, fast tvärtom. Det är jag övertygad om. I torsdags kom Lisas mammas kusin och hälsade på i Samfalla. Han berättade att han var på Coldplay i Globen, september 2008. Åååååhh vad jag önskar att var där!! Han sa att allsången på Viva La Vida var det mäktigaste han varit med om.. Åååååhh!!!

Men just nu lyssnar jag på Kent, det är precis så underbart som det låter!

"Det finns inga ord för det på det här jävla spåket. Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0