Torsdag

Om en vecka kommer jag hem till den lilla staden vid Väsmans strand (Ludvika) och det "lilla" huset på Sausbergets topp (eller inte topp kanske, men...). Om jag ska vara helt ärlig har den här en och en halva veckan gått väldigt långsamt. Jag hoppas att den vecka som är kvar innan jag kan åka hem går fortare.

Idag har vi haft seminarium på våra projektarbeten. Jag tycker det gick riktigt bra, faktiskt. Alla gillade vårat arbete så det kändes bra:)

Snart tror jag att jag ska städa lite... Tråkigt, men nödvändigt.

Ikväll ska jag kolla på Succéduon med Anders och Måns. Riktigt kul program. Det var säsongsstart förra veckan. Höhö. Kanske ska ta och kolla lite mer på Live dvdn som jag kollade på igår. Lite extramaterial och så:)



Igår tog jag äntligen tag i att boka ett träningspass. Jag har bara tränat en gång sen nyår så det behövs verkligen. Men jag har så svårt att komma mig för nu. Det är inte lika roligt att träna utan Lisa:P Men imorgon eftermiddag ska jag i alla fall ta på mig träningskläderna och köra ett pass:) Dessutom ska jag handla, hämta ut ett paket (kursböcker...) och förmodligen gå på korridorsfest på kvällen. Det är också meningen att jag ska plugga, men dte verkar inte som att jag kommer hinna det, jag har fullt upp ändå. Det betyder att hela lördag och söndag kommer gå åt till plugg (jag vill tro att det är sant, men jag vet att jag inte kommer kunna hålla det).

Nu ska jag sätta på lite musik (tro det eller ej, men det blir Coldplay!) och ta tag i städningen. Vi hörs igen senare.

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0