Söndag

Idag har jag pluggat lite ekonomi, lyssnat på Digilistan och känt mig allmänt ensam... Men nu är det nästan exakt fyra dygn tills jag kliver på tåget hem. Äntligen. Har så himla mycket jag vill hinna med. KOmmer alltså hem på torsdag kväll. Fredag eftermiddag ska jag tillbringa med Lisa och förhoppningsvis Louise också (hon och pappa åker till Stockholm på fredan, vet inte riktigt när) :) Sen måste jag plugga, vilket förmodligen blir torsdag och fredag kväll. Sen vill jag hinna träffa farmor också. På lördag eftermiddag åker jag och mamma också till Stockholm. Sen har jag inte bestämt om jag åker direkt hit på söndag eftermiddag/kväll eller om jag följer med till Ludvika och åker hit på tisdag morgon. Jag är nämligen ledig på måndag. Vill gärna åka tillbaka till L-a, men vi får se som sagt.

Lyssnar just nu på Leona Lewis senaste skiva Echo:) Mycket bra!

Vi hörs senare. Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Lisa

MALIN!

2010-01-24 @ 20:56:40
URL: http://albol.blogg.se/
Postat av: Lisa

MALIN!

2010-01-24 @ 20:56:52
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0