Lyckad natt

Tänkte berätta lite vad som hände igår/inatt. Kvällen började hos Lisa där vi åta middag bestående av räkor till förrätt, oxfilé till varmrätt och till efterrätt blev dedt kladdkaka. När vi ätit färdigt åkte jag, Louise och Lisa till Ajje där även hans kompis var. Flummade lite (mycket?) där innan vi drog vidare till Brunnsvik dit en av Lisas vänner bjudit oss:) På tolvslaget var vi uppe vid utkiksplatsen i Lekomberg och det var riktigt najs! Man såg massor av fyverkerier därifrån och vi skålade med en massa människor, de flesta hade jag aldrig träffat förut, alla utom en närmare bestämt:P Men det var kulkul som sagt:D Efter att ha varit där i typ en timme gick vi tillbaka till Brunnsvik och en stund senare åkte jag, Louise och Lisa tillbaka hem till Lisa och åt nattmacka:P Sen var det dags att åka hem, jag var rätt trött där på slutet:P

Natten var superbra, tack alla inblandade!:D

Måste även passa på att säga grattis till pappa som fyller 51 idag!:D

Nu ska jag nog sova, godnatt:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, det var så kul :D <3

2010-01-03 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0