Korridorsfest?

Hej!

Nu har jag tagit en liten lunchpaus, har dock bara hunnit igenom ett enda arbete... Åtta kvar. Skärpning! Haha. Jag ska snart göra iordning en lätt lunch, men jag tänkte skriva ett litet inlägg först.

Jag var till universitetet nyss och skrev ut lite papper och då såg jag en lapp som satt på dörren här utanför. Det är korridirsfest på fredag. Man kanske skulle ta och gå upp till övervåningen och lära känna sina grannar då? Temat är "Oj, jag har visst hamnat fel" men vad ska man då ha på sig? Det enda jag kan tänka på är Bridget Jones som kommer till maskeraden som blev inställd i kaninkläder... Men jag har inga kaninkläder, haha. Tips någon? Sen vet man ju inte om det blir kul, jag menar, jag känner ju INGEN! Men är det tråkigt är det ju bara att gå ner hit igen. Men jag funderar ju i alla fall och det är ju ett gott tecken, eller det beror ju på hur man ser det i och för sig.

Nej hörrni, magen kurrar. Dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah vad kul :P Petter var på nån sån fest förut med samma tema och då var han student :P Du kan ju va lucia xD Haha eller typ...äh kommer inte på nå mer xD Men klart du ska gå! ;)

2010-01-19 @ 18:44:44
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0