Jag vill utomlands!

Jag fick just en enorm lust att åka till nåt varmt och soligt ställe! Jag har inte varit utomlands på solsemester sedan hösten 2007 så nu börjar det väl bli dags snart? Hoppas verkligen att man kan åka nånstans i sommar. Jag, Louise och Lisa funderar på att åka till Mallorca eller nåt:D Hihi, samma ställe som mamma var med sin kompis första gången hon var utomlands själv;) Sol och bad vill jag ha! Hehe.

Nu ska jag nog plugga lite. Vi håller som sagt på med projektarbete i skolan och min grupp skriver om Djurrättsalliansen. Min hemuppgift till imorgon är att skriva vad en kommunikationsstrategi är... Hmm. Vi fick i alla fall mejl från dem idag, ett litet steg på vägen!

Vi hörs igen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0