Fullt upp!

Hejsan hoppsan!

Herregud vad det snöar!!!:D Wohoo!;D

Idag har vi förberett intervjuer som vi ska göra i skolan. Vi jobbar i grupper och sen ska vi intervjua någon vi känner typ. Men vi har ett litet problem. Det är bara en i gruppen som kommer från Karlstad, så det finns inte så många alternativ på vem vi ska intervjua eftersom alla i gruppen måste vara med vid intervjutillfället. Det är ockkså lite kort tid för den här uppgiften. Vi ska vara klara på tisdag morgon och dessutom ska typ alla ska åka hem över helgen... Men det löser sig nog...

Jag har hundra saker att göra idag! Jag måste plugga miljöekonomi, miljöpolitik och fysisk planering, jag måste packa, jag måste laga mat, diska. Innan helgen måste jag göra iordning en mapp med bilder från datorn som jag vill framkalla eftersom vi ska skicka in det i helgen hemma. Jag skulle egentligen tvätta idag men jag tror inte att jag hinner. Och helst vill jag städa lite men det tror jag inte heller att jag hinner, det är ju inte så kul att komma hem till ett dammigt hem på söndag kväll... (Ja, jag kommer åka hem på söndag eftersom vi måste jobba med grupparbetet hela måndagen...)

Om ett dygn sitter jag på tåget hem! Äntligen! Över jul var jag hemma i ungefär tre veckor och tre dagar, nu har jag varit i Karlstad i cirka tre veckor minus tre dagar. Julhelgerna gick megafort, men dessa veckor här har gått hur segt som helst. Sjukt. Och på lördag ska vi till Stockholm, träffa faster, gå på teater, shoppa... :) På fredag ska jag träffa Lisa och Louise och vi ska äta lunch på stan och annat mysigt. Det känns som en evighet sen vi sågs alla tre, så det ska bli hur kul som helst! Saknar dem så himla mycket! <3

Som ni märker är det bara att sätta igång med allt jag har att göra... Men vart ska jag börja? Suck...

Vi hörs kanske senare. Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0