Fina saker:)

Jag är klar med pluggandet och har kollat runt på lite kläder på Internet ett tag:P

 

Både klänningen och skorna kommer från H&M:) Så fint:) Men den tröjan jag såg här nere på stan i lördags hittade jag inte. Jag har i alla fall bestämt mig för att inte köpa den nu. Väntar tills vi kommer till Stockholm nästa helg istället. Finns den inte där får jag åka ner till stan här och köpa:) Inte heller toppen från Vero Moda som jag hittade på Kupolen men inte köpte hittade jag... Men det finns hur mycket fint som helst! Längtar till våren så man kan köpa en massa fina vårkläder, sommarklänningar osv! <3

Var inne på www.asos.com också och de har världens finaste klänningar! Vill ha allihopa, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0