En vanlig fredag i Ludvika (nästan i alla fall)

Hej hopp!

Idag har jag pluggat på förmiddagen och sen åt jag lunch på China med Louise och Lisa:) Mycket gotti! Efter maten gick vi en stund på stan och vi var bland annat in på Vero Moda och et fanns hur mycket fina kläder som helst! Jag måste shoppa lite där sen, men jag ville inte göra det innan vi har varit i Stockholm:P Sen var vi in på Hemköp och köpte choklad:P Vi åkte hem till oss, lyssnade på bra musik och spelade plump. Jag failade ganska mycket och fick bara hälften så mycket poäng som Louise och Lisa xD Sen flummade vi ganska mycket, speciellt Lisa som var totalfredagsflum!:D Sen skjutsade jag pappa och Louise till stationen för de skulle åka till Stockholm redan idag, jag och mamma kommer imorgon. På stan hämtade vi (Lisa var också med) mamma och åkte hem. Då kollade jag och Lisa på Coldplay Live 2003!!<3<3 Gud, jag får gåshud på hela kroppen!:D<3 Och Chris är så himla söt:D Nu har jag och mamma haft en mysig middag och ska nu mysa framför tvn:)

Bloggen blir nog uppdaterad tidigast söndag eller måndag kväll eftersom jag kommer att vara bortrest, men då ses vi igen!

Ha en bra helg!

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0