Bowling!

Hej!

Jag mådde bättre imorse när jag vaknade!:) Idag är det hela 10 grader varmare än igår, alltså "bara" -13:O Jag, mamma och Louise åkte till Hagge glofbana där det finns et skidspår och åkte lite:) Nu är vi hemma igen och jag har lagat en tröja som jag fick i julklapp, knappen åkte av igår. Dålig stil! Sen har jag fixat håret också. Det blev inte lika bra som när Jenny (frisören) fixade det i måndags, men det blev hyfsat i alla fall:) Nu ska vi snart äta pangkakor (:P) och sen ska jag, Louise och Lisa åka ner till stan där vi ska träffa Ajje. Dags för bowling:D Exakt ett år sen sist!:O Sen ska vi fika lite också:) Mys!

Ha det bra, så hörs vi nog ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0