2009 i bilder


Pappa fyllde 50


Var på hockey i Ejendals arena. Leksand-Mora (såklart)


På sportlovet var jag med familjen till Sestriere i Italien och åkte skidor, en av de bästa sakerna på året!


Klassfest hos Becca en kväll i mars


Första helgen i april var varm!


I början av april var vi även med klassen till Stockholm. Där var vi på Naturhistoriska Riksmuséet, på rättegång i hovrätten (bilden) och på teater på kvällen. Vi hann även med lite shopping:)


En dryg vecka senare åkte jag till Stockholm igen, denna gång med syster. Det var shopping som stod på schemat:)

Maj och juni var riktigt händelserika. Förutom massor av arbeten, prov, projektarbete som skulle göras den sista månaden inför studenten hände även en massa kul saker.


Studentbalen!



Efter aktiviteterna på aktivitetsdagen var det säckgång!:D (Tradition i Ludvika. När mamma och pappa var unga var det till och med så att fötterna var fastbundna i repet och man hade säcken över huvudet så att man inte såg nånting, det har ändrats, som tur är...)


Klassfest


Pyntar lastbilen inför den stooora dagen.


På studenten tillsammans med syster och tre av mina kusiner:)


Fest på kvällen. Detta var en mycket, mycket bra dag, men också en av de sorgligaste i mitt liv, framförallt för att jag trivdes så bra på gymnasiet.


Firade midsommar med mina vänner på en brygga vid Gårlången:) (Bilden är tagen när det var som mörkast på natten.)


Tillbringade 19-årsdagen på stranden, middag med släkt och vänner samt en kul kväll på Ludvikafesten.


I juli var jag på Gotland med mina bästa vänner Louise och Lisa:D


London!


Roadtrip med Denise, Karro och Eri till bland annat Göteborg. Här är vi i Varberg.


Min kusin Joakim gifte sig:)


Nu på hösten har det egentligen inte hänt så mycket. Jag flyttade till Karlstad och började plugga, började blogga mm. Har dock varit ganska flitig besökare på Solo;) (bilden)


Avslutar med en bild på mig och Lisa från nyår:)

Av naturliga skäl är den största delen av bilderna från studenten och dagarna innan, som ni märker:P

Blogg.se har varit jättesegt och detta inlägg har tagit närmare två timmar att fixa, så nu ska jag ta och dra mig iväg från datorn ett tag.

Kramar


Kommentarer
Postat av: jenny

ser ut att ha varit ett bra år

2010-01-04 @ 12:17:07
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0