Skidor

Hej hopp!

Jag har nyss kommit hem från Ljungåsen. Var där med mamma och pappa. Louise hade ont i huvudet och ville inte följa med:( Vi åkte först hundspåret. Höll på och dö i en av de där backarna! :P Sen var vi in och fikade. Sen när vi kom ut igen skulle jag ta bort lite snö som hade fastnat under skidorna. Och det blev tydligen väldigt bra glid efter det för när jag hade satt på mig skidorna gled de iväg men jag var inte riktigt med så mina ben åkte fram men inte resten av mig och så plötsligt låg jag där på rygg och typ asgarvade xD Hahahaha. Jag kommer med största sannolikhet få ett blåmärke på rumpan men det var kul, haha. Måste sett kul ut också;D Men jag kom iväg till slut och åkte ett varv på myrrundan också.

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0