Rubrik

Förlåt, men gud vad jag IRRITERAR mig på personer som ALDRIG KAN VARA SERIÖSA!!!!! Vi skulle jobba med ett grupparbete i skolan idag och jag blir bara såå trött när vissa personer inte kan koncentrera sig i två sekunder utan springer runt och leker, spelar musik och drar omogna skämt. Och dessutom ritar ännu omognare saker på OH-apparaten... VÄX UPP!! (Och det gör det ju inte precis saken bättre att en av personerna i fråga är 30+...) Och nej, jag tänker inte nämna några namn...

Annars då? Jodå, jag mår bättre och bättre för varje dag och helgen ska bli kanoners (herregud, jag är inte 100 år, om ni undrade...)! Syster är här om ca 2 timmar och denna helg ska bli den bästa på hur länge som helst! :P Vi ska shoppa lite, gå på bio, kolla på OS (hoppas jag i alla fall:P), mysa lite och bara ha det gött! (har jag börjat prata värmländska nu också?!:O:S) Känner att det här blev lite flum, men aja ;)

Nu ska jag nog snart diska lite (har inte gjort det de senaste dagarna...) och sen kolla lite på OS och kanske plugga lite också(?). Vi höres senare:)

(Hade inte fantasi nog att komma på en bättre rubrik... haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0