Ny design

Hejsan!

Igår kväll var som sagt Denise och Eri här:) Denise hjälpte mig att fixa lite med designen. Vad tycker ni?:) Jag tror att jag ska ändra bakgrunden också, men jag vet inte riktigt hur än:P Måste fundera lite först.

Det blev inget Solo igår, men jag, Denise och Eri spelade lite Skip-bo innan de åkte hem. Då satte jag och Louise oss och spelade The Sims:P Det var ju ett tag sen. Men det var kul! Lite Fail blev det:P Vi gjorde en familj som hette Smedjeback i efternamn och i förnamn hette de till exempel Ludvik, Haparand, Kalma mm haha. Samtidigt spelade vi lite gamla Kent-skivor:)

Nu spelas Digilistan på radion och Louise borstar tänderna:P Mamma och pappa fick inte nog och är i Ljungåsen idag igen:) Jag tänkte på det igår när vi var på väg dit och åkte genom Björnhyttan att senast jag var där (i Björnhyttan alltså) var det över 30 grader varmt. Det var när jag, Louise och Annie stod på loppisen där vid Sommartorpet. Lite skillnad mot nu när det är hur mycket snö som helst! (Jag har fortfarande inte lagt in bilderna på datorn...)

Nu ska jag snart hitta på nåt med syster:) Vi ska ut och leka lite i snön i eftermiddag:P Och ikväll kommer Lisa hit:D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser fortfarande konstigt ut :O

2010-02-07 @ 13:19:36
URL: http://albol.blogg.se/
Postat av: Ajje

Mycket fin bild över Hillen:)Om inte jag ser fel?:P

2010-02-07 @ 19:34:27
Postat av: Malin

Ajje: Det stämmer bra det:D Det är när vi tältade på ön:)



Lisa: Typ skräck?!

2010-02-08 @ 15:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0