Lördag

Sitter i systers rum och känner mig allmänt seg efter några timmar ute i skidspåren. Det var otroligt vackert uppe i Ljungåsen idag! Bilder kommer sen när jag har lagt in dem på datorn:)

Imorse vaknade jag av att mamma och pappa "sprang" runt på taket:O Jag kollade ut genom förnstret och där utanför liggen en snöhög på 1,5-2 meter! Haha. Nästan hela taket är i alla fall snöfritt just nu och det är ju bra för jag har ingen lust att få ett tak i huvudet medans jag ligger och sover eller så (ingen annan gång heller...).

Senare ikväll kommer Denise och Eri hit, Denise ska hjälpa mig lite med designen till bloggen och sen ska vi ut till Solo. Men allvarligt vet jag inte om jag orkar följa med:( Jag har ont i huvudet och kände mig lite halvsjuk igår kväll och nu är jag allmänt seg. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0