Lite irriterande

Tjoohoo!!

Nu har jag läst en massa texter! Men texterna till seminariet nästa tisdag är ju lite knepiga. De är på engelska och det är ju lite svårt att förstå vad det handlar om är typ 30-40 % av texten består av ord som jag aldrig har hört och än mindre vet vad de betyder:S Dessutom är det ju dessa svåra ord dom är "nyckelorden" i texten, de som gör hela sammanhanget, så förstår man inte dem förstår man ingenting. Jag har i alla fall läst texterna (snart iaf... har väl en sisådär 30-40 sidor kvar kanske) men sen att jag inte förstår vad de handlar om det är ju en annan sak... Jag avundas folk som har lätt för engelska, faktiskt!

Ett annat problem just nu är att det inte går att logga in på Spotify och det gör mig irriterad! Det står att jag inte är inloggad fast jag är det. Irriterande, som sagt.

Jag lagade korvstroganoff till middag idag. Men av någon anledning blir det aldrig lika gott som när syster gör det. Du måste ha nåt hemligt knep, Louise!?

Annars då? Jag är otroligt trött, ska ta och äta en liten macka nu och sen sova. Imorgon har vi bara föreläsningar till kl 12 men sen ska jag sitta med min "intervjugrupp" och skriva lite grejs som vi inte är klara med. Sen ska jag tvätta imorgon kväll. Jag trodde att det var idag, men icke.

Hm, macka var det, sen godnatt.

See you tomorrow (ja, jag kan faktiskt liiiite engelska....)

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är bara att manipulera och missbilda receptet lite!

2010-02-03 @ 19:03:00
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0