Jag vill ha vår!

Hej!

Idag börjar jag inte förren 13.15 men slutar inte heller förren 17:S Orka... Men det är bara att bita ihop! Seminarietexterna är i alla fall färdiglästa nu.:)

Ser även bra ut inför sportlovet nästa vecka som för mig inte är något lov. Verkar som att jag får besök av några mycket trevliga prickar:D Önskar dock att jag också var ledig... Varför kan inte vi få lov för? Speciellt ett påsklov skulle inte sitta fel. Längtar efter en fjällsemester och sedan komma hem till våren, typ. Ja, jag längtar faktiskt till våren nu. Men vill dock åka lite mer skidor först, för det har inte blivit så mycket denna vinter:O Men våren är just nu mer än välkommen! Visst har det varit underbart med en riktig vinter för en gångs skull, men finns det något härligare än 10 plusgrader, snövallar i diket, en torr väg och grus som knastrar när man går? Då är sommaren på väg och dit längtar jag just nu.

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0