Bussdramatik

Nu har jag och Louise ätit "kvällsfrukost":P Vi åt bara en korv till "middag" så vi åt lite mackor och så nu.

När vi skulle åka hem från stan med bussen blev det lite läskigt...:S Det är typ snöstorm här i Karlstad idag och det var en massa lössnö på vägen och så där. På en väg skulle den möta en annan buss men det var jättetrångt så den åkte typ igenom snövallen :O Sen vid rondellen vid universitetet så stod det typ en plogbil där som bussen var tvungen att åka förbi. Då kom den lite för nära mitten så bussen kom upp på kanten och lutade jättemycket. Jag trodde den skulle tippa! Det var läskigt! Men vi kom i alla fall hem välbehållna. Nu kollar vi lite på skidor och sen ska vi nog sova. Jag var på festhumör tidigare ikväll men nu är jag jättetrött:P

Imorgon ska jag visa var jag köpt i helgen, blev rätt mycket till slut så nu blir det att leva snålt ett tag:P

Godnattkramar från lilla mig:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe vart i Sverige är det inte snöstorm?? :P Tur att ni kom hem välbehållna!!!

2010-02-20 @ 22:54:39
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0