Pluggar utan musik...

Hej och hå alla!

Jag sitter här och pluggar. En av mina sex uppgifter är klar och inskickad. Woho! Haha. Nästa är snart klar. Den tredje håller jag på med nu. Den tråkigaste, helt klart. Känns ändå bra att jag kommit framåt de senaste dagarna! :)

MEN, det är typ katastrof, för att jag pluggat betyder nämligen att jag inte kunnat lyssna på musik! Har knappt lyssnat på nåt alls på en hel vecka (utom radio, men det gills inte :P)!!! Dör snart, haha. Musikberoende....

Måste bara säga också att jag tror jag har blivit besatt av Metrics låt Eclipse (All Yours)... Så himla bra!

Nu: Tillbaka ner med näsan i boken!

Vi hörs :)

Metric


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0