Helgen

Hej alla!

I fredags var jag som sagt hemma hos Lisa på fredagsmys. Vi kollade först på PSL på festival, På spåret och sen såg vi på film. The Notebook. Den var jättebra :) Sen när vi slog tillbaka till tvn gick det en film där med, så vi blev kvar och kollade på den också. När jag sen kom hem vid tolv kom resten av familjen hem strax efter, så de var hemma en dag tidigare än tänkt, men det var trevligt :)

Igår var nog segaste dagen någonsin. Jag gick upp jättesent (oopsi) och låg och kollade på sport på tv hela förmiddagen (störtlopp, skidskytte, längdskidor, handboll...) Haha, blev helt jätteseg! På eftermiddagen pluggade jag i typ 10 minuter, sen kollade jag och Louise på Greveholm innan vi gick ut och gick, då blev jag lite piggare i alla fall. Sen fixade vi lite med julklappar och la pussel.

Idag har jag pluggat på förmiddagen. I eftermiddag tror jag att moster och kusin kommer hit och ikväll ska vi göra julgodis :D

Bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0