Fredag

Hejsan!

Jag hade en trevlig stund hos Lisa igår kväll. Först åt vi middag med hennes föräldrar och sen pluggade vi tillsammans hela kvällen. Idag efter maten ska jag dit igen och fredagsmysa med Lisa och hennes mamma. Vi ska kolla på film tror jag :)

Idag var jag hos farmor också och åt lunch. Gott var det! Efter maten hjälpte jag henne att sätta upp julgardiner. Det blev jättefint :)

Och oj som det har snöat idag. Oavbrutet hela dagen! Fast det gillar jag. Utom att det blir extremt slirigt att köra bil, speciellt i våran backe, för de plogar ju aldrig :S Aja, får se om jag kanske måste ut och skotta sen innan jag ska åka igen... Men nu ska jag i alla fall duscha.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0