December

När december här. Typ bästa månaden på året enligt mig. Bara för att den är så mysig! :)

Jag har suttit och knåat lite på min uppsats en stund. Har gjort en fin framsida (varför jag man alltid den först? :P) och skrivit en sida. Så nu behövs det bara 4-5 sidor till. Hehe.

Idag var kallast morgonen hittills denna vinter. -15 ute och 16 grader inne. Har min varmaste tröja på mig idag, med ull och så i, så idag fryser jag inte :) Gött.

Om några timmar ska jag gå till skolan och sen ikväll ska jag kolla på julkalendern! Och se första avsnittet av Mysteriet på Greveholm (kollade på det förra året också, det går inte att komma ifrån att det är bästa julkalendern!) Och öppna första luckan i min chokladkalender! Jiha! ;)

Decemberbild. Ljusstake i förnstret och (sne) gran i trädgården :)


Kommentarer
Postat av: Patricia

MiNK ska ju ha filmmys ikväll, kom på det :)

2010-12-01 @ 11:36:50
URL: http://pabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0