Bätsa musiken 2010

Nu när året snart är slut tänkte jag sammanfatta vilken musik som kommit ut 2010 som jag tycker är bäst!

Bästa låtarna:
Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart

Brandon Flowers – Crossfire

Coldplay – Christmas Lights

Donkeyboy – Ambitions

Erik Hassle – Standing Where You Left Me

Håkan Hellström – Saknade te havs

Johnossi – Bed on Fire

Johnossi – Dead End

Johnossi – What's the Point

Kent – Gamla Ullevi

Kent – Idioter

Kent – Ismael

Kent – Varje gång du möter min blick

Kent – Ärlighet Respekt Kärlek

Melissa Horn – Falla fritt

Melissa Horn – Jag kan inte skilja på

Muse – Resistance

Oskar Linnros – Från och med Du

Robyn – Dancing On My Own

Robyn – Indestructible (Original Mix)

Tove Styrke – White Light Moment

(Har utgått från Trackslistorna, kan hända att jag missat nån som inte var med där som jag inte kommer ihåg:P)

Bästa skivan:
Utan tvekan Kent – En plats i solen

Bästa live-upplevelse:
Kent på Peace & Love
Muse på Wembley

Bästa artist:
Robyn

Bästa band:

Kent

Alla länkar är till Spotify.


Muse på Wembley


Robyn


En plats i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0