Nollning med fototävling :)

Hade sjukt kul på stan! Vi blev dock j*vligt blöta! Det spöregnade hela första timmen! :S Fast jag hade i alla fall paraply som jag och Emilia trängdes under. Det var i alla fall fototävlning som kåren (tror jag) annordnade. Det var olika uppdrag som man skulle göra och fota. Tyvärr var det bara sex nollor som kom och vi var väl mer än dubbelt så många faddrar så vi fick också vara med på bilderna :P Det var himla kul!! :D Visar några bilder, jag tog inte på alla uppdrag.

Ett tempel utanför Tempel.

 


Fågeldansen på Glada Ankans uteservering.


Fikapaus på Wayne´s i väntan på att regnet skulle avta. (Ett av uppdragen var även att ta en mysig fikabild på Wayne´s)


Klär ut Sola i Karlstad.


Sola med nollor.


Detta ska då föreställa två syskonpar utanför Brothers&Sisters :P


Lisa fotar.


Hoppbild utanför Löfbergs Lila :)


En bild på lilla moi ^^ (med paraply i högsta hugg xD)


Diskuterar hur nästa uppdrag ska genomföras.


Aaaahhhh!!!! Det är faktiskt tillträde förbjudet här!!!!!

Vi blev ombedda att hjälpa till att fylla en telefonkiosk med folk.

 


Allt folk som var inne i telefonkiosken! :O (Vi gjorde samma sak förra året, då var jag där inne...)

Det var väldigt härlig stämming på stan! Jättemycket folk och glada människor. Gillas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0