Tåg

Nu har jag någorlunda koll. Behöver inte till skolan i alla fall. Jag hade fått mejl på ett annat ställe som jag inte trodde att jag skulle få på (har ju typ hundra mejladresser för skolan...).

Jag har även kollat lite tåg- och busstider hem. Det tåget som jag brukar åka med hem går tydligen inte längre, så då får det bli buss istället. Men det var nästan samma avgångstid och restid så det var ju bra, lite dyrare bara. Morgontåget går som vanligt klockan 6, men med två byten. Men det lär jag väl klara av. :P Nu funderar jag bara på när jag ska åka hem. Det är välkomstfest på fredag. Vi hade tänkt gå på den men samtidigt vill jag hemskt gärna åka hem :S

Nu funderar jag på att gå och handla. Uppgiften som ska göras har ändå inte kommit upp än.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tkr du ska gå på festen... :) <3

2010-08-31 @ 18:51:34
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0