Stjärnorna i Psykbunkern

Jag måste tipsa om en "serie" med klipp! Det är musikbloggen PSL som under sommaren 2008 spelade in en serie om Kent i deras studio. Det kom upp ett nytt klipp varje dag. Psykbunkern är allstå Kents studio som ligger i Älvsjö utanför Stockholm (om nån var intresserad av att veta det :P). Jag minns inte just nu varför de döpt den till det, men det finns en anledning i alla fall. Jag tycker att alla som gillar Kent ska ta och kolla in dessa klipp. Det är himla kul faktiskt! Man får se hur det ser ut i deras studio, veta hur det går till när de spelar in låtar, vilken musik de själva lyssnar på (tex vad Jocke tycker om Markus Krunegård :P (avsnitt 7)) och annat kul. Ni kan kolla klippen här. Jag hittade dessa igår när jag kollade på lite olika klipp på Youtube, men det var bättre kvalitet på sidan ovan.

Bild tagen i köket i Psykbunkern :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0