Packat och klart

Hej alla!

Känner mig nästan helt frisk nu. Skönt. Jag är trött på att sitta inne och inte göra nånting!

Idag åkte jag äntligen till affären och köpte mig en Marabou choklad. Har varit sugen på det sen i måndags men sen blev jag ju sjuk. Men nu har jag ätit lite i alla fall :D Köpte även en ny sudokutidning... Jag är beroende... Haha.

Sen har jag packat. Mina garderober är nu nästan helt tomma och det står en stor hög med väskor i mitt rum. En ganska deprimerande sysselsättning var det... Åker imorgon.


Bild från när jag packade förra året. Har inte riktigt lika mycket grejer nu, men ändå...


Och idag var min mobil jättedum. Har raderat en massa sms av sig själv typ. Eller de är i alla fall helt borta och där stod saker som jag inte ville radera... Snyft.

Och dessutom har jag kommit på att jag inte kommer träffa Lisa mer innan jag åker för hon åker till sin sommarsruga idag.

Ååååhh! Ingen bra dag idag. Tur att jag har lite choklad....


Kommentarer
Postat av: lisa

Fast vi åker visst imorgon...! Men du får träffa mig snart, lovar! För snart snart snart blir det London också!!!!

2010-08-27 @ 19:33:35
Postat av: Louise

nämen är det inte min kjol som ligger på sängen :S eller har du också nåt sånt rutigt?

2010-08-30 @ 15:14:23
URL: http://isbjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0