Måndag

Hejsan!

Idag har varit en ganska bra dag hittills. Strax efter 10 gick jag till universitetet och träffade Mediha. Där träffade vi på Markus och pratade lite med honom, vi fick till och med varsin kram :P Efter en stund gick jag och Mediha hem till mig och spelade pingis och sen nåt spel. Efter en stund kom även Emilia hit. Vid ett gick de tillbaka till skolan och jag åt lite lunch innan jag också gick dit igen och var med lite i början på nollningen. Gick hem efter en stund eftersom jag ska träna snart :) När jag kollade posten upptäckte jag att jag fått röstkort. Tänk att man blivit så stor :O

Nej nu ska jag käka en frukt och lyssna på musik innan jag byter om!

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0