Lista

Snodde en lista av Lisa. Sånt är väl alltid kul? I alla fall kul att fylla i om man inte har nåt annat å göra^^

Vad såg du senast på TV?
Friidrott tror jag:P

Har du varit olyckligt kär?
Aaa

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
Inte så mycket, haha

Vad vill du helst ha just nu?
En extra lång sommar, haha

Vackraste låt-texten?
Åh, gud.... Typ... Alla, hahha. Nej men några exempel här då... Mannen i den vita hatten, Fix you, A message, Utan dina andetag, Det finns inga ord... och många fler!

Din snyggaste kompis?
Allihop såklart! :D

Vilken smak är det i din mun just nu?
Vet ej xD Glass? :P

Har du gott bordskick?
Har jag säkert. I alla fall ibland x)

2 saker inte många vet om dig?
Det var ju en väldigt bra fråga... en del vet ju mer om mig än jag själv gör, så, haha. Det är sant. Och så är jag galen, men det kanske ni redan märkt? x) Och lite besatt, haha

Har du köat mer än två timmar för något?

Tror det. Typ i Paris till eiffeltornet var det lång kö, men vet inte riktigt hur lång tid det tog, kändes som en evighet i alla fall :P


Har du någonsin...

Vunnit en trofé?

Haha, nej

Tagit dig in backstage och hånglat med en rocklegend?

Nope :P

Träffat din idol?

Det har jag, fast inte nuvarande, tyvärr

Blivit uppgraderad på flyget?

Nej.

Blivit portad från en bar/klubb?

Nej.

Simmat med hajar/delfiner?

Nej, men skulle vilja! Inte hajar dock :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0