Lista

Du heter: Malin

 

Smeknamn: Inget faktiskt. Kallades Maa förr, men inte nu längre :P

Låt som när du är ledsen sörjer till: "Fix You" med Coldplay. Eller "Chans" eller "M" med Kent

Beroende av: Mina vänner, choklad, kramar. Och datorn :S

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår. Oftast när jag själv tycker att det ser som sämst ut :O

Hur imponerar man på dig? Man är sig själv!

Brukar du skratta för dig själv? Oftast brukar jag bara le. Men det händer att jag skrattar högt också, som den där gången när jag läste ett mejl i skolan datasal, började gapskratta och alla kollade konstigt på mig xD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Dsm:-D". Från Lisa :)

Var bor du? Ludvika. Åker tillbaka till Karlstad i helgen.

Trivs du där? Ja:) Trivs bäst i Ludvika men i Karlstad också. Just nu har jag ångest när jag tänker på att jag snart ska tillbaka dit, men det blir nog bra bara jag kommer dit.

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer. Oftast bara "hallå".

Vem ringde du senast? Lisa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon svarade inte :P

Antal timmar sömn inatt: Vet inte. Kunde inte somna igår kväll...

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Alltid

Hur känner du dig nu: Friskare än igår. Det går åt rätt håll :)

Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag

Vad tycker du om fötter: Har ingen särskild åsikt om det.

Vad saknar du: Vinter. Vill åka skidor ^^ Och några vänner..

Hade du en bra kväll igår: Nej. Var sjuk och segade framför tvn. Gick och la mig, var jättetrött men kunde ändå inte somna :(

Favorit dryck på morgonen: Mjölk :D

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22-23 ungefär

Är du blyg? Ja..

Sysslar du med någon idrott: Inte idrott, men jag tränar. Step :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet faktiskt inte. Ibland gör jag det, ibland inte.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Fundera på hur jag tänker

Är du nöjd med ditt liv: För det mesta, ja.

Är du bortskämd: Njaej. Var nog det förut, kanske, men inte nu.

Vad gör du i morgon: Ingen aning:O Mår förhoppningsvis ännu bättre då :)

Har du bra vänner och äkta vänskap? Mina vänner är de bästa! <3

Vad är det finaste du fått? Det där är en sån himla svår fråga. Jag vet inte. Men jag kommer aldrig glömma när jag fick rosen!

En speciell dag du minns: Massor av dagar. Båda dagarna jag såg Kent kommer jag alltid minnas. Jag kommer alltid minnas 28 januari 2008. Studenten. Massor av resor.

Du samlar på: Inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Lisa

När grät du senast: I lördags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka bort en del. Resa.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja.

Är du musikalisk? Jadå. Folk säger att jag sjunger fint (håller med ibland :P), jag spelade fiol förut, men annars kan jag inte något instrument, har inte tillräckligt med tålamod att lära mig även om jag skulle vilja. Men jag älskar musik!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Yes :D

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja..

Biter du på naglarna: Önskar att jag inte gjorde det, men kan inte låta bli :S

 


Jag i Göteborg förra sommaren :) (Foto & redigering av Denise!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0