Fina låtar <3

Här är några fina låtar. En del är såna som jag ofta börjar gråta till när jag lyssnar på, andra bara allmänt fina. Men de hjälper i svåra tider <3 Texterna är så träffsäkra att man blir gråtfärdig bara av det.
(Bara Kent-låtar denna gång..., andra kanske kommer en annan gång:)) (ingen speciell ordning)

Kent – Chans

Kent – Önskar att någon...

Kent – M

Kent – Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare )

Kent – Thinner

Kent – Klåparen

Kent – Järnspöken

Kent – Utan dina andetag

Kent – 747

Kent – Elever

Kent – Ansgar & Evelyne

Kent – Den osynliga mannen

Kent – Alla Mot Alla

Kent – Elvis

Kent – Varje gång du möter min blick

Kent – December

Kent – OWC

Kent – Det kanske kommer en förändring

Kent – En timme en minut

Kent – Hur Jag Fick Dig Att Älska Mig

Därmed inte sagt att dessa är de bästa... En del andra finns också med på listan över de bästa. Äh, detta blev konstigt, men ni kanske fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0