Fest!

Jag har inte ens varit vaken i en timme. Och klockan är snart halv två! Haha! Det var fest igår kväll i alla fall :D

Igår eftermiddag var jag och Louise hos Lisa och kollade på Remember me. Den är så sjukt bra, men jag blev helt deppig efter :P Vi gick ut och gick och sen kändes det bättre :P På kvällen åkte vi tillbaka till Lisa. Vi gjorde oss iordning och sen kom det ett par till tjejer. Vi hade FEST! :P Och Lisa spillde vin över några xD Fast inte på mig (tur för henne :P). Efter ett tag åkte vi vidare till Underbar! LIka underbar kväll där som vanligt. Underbar är helt klart bästa stället! Vi dansade och tog några drinkar, snackade och hade jättekul :D

Skräckdag idag! Regn. Jag sitter och lyssnar på depplåtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0